Member Blog-ingg

Fb-ingg , do add me oke :)

Monday, May 17, 2010

ni bukan cerite lucah oke.

Hurm.. xtahu knape skrg suke bace cite bodo2 cmnie. ehe..

Haris dan Eliana classmate. Masa tu rehat. Oh yeah cerita dia cmni.... Eliana tak pergi rehat kerana wallet hilang. Tinggallah dia seorg dikelas dan tetiba Haris muncul dengan wajah mencurigakan.
Eliana: Eh Haris! Dah habis rehat ke?
Haris: Belum lagi.
Eliana: Dah tu awak tak pergi rehat ke?
Haris: Tak. Dah kau tu tak gi rehat ke?
Eliana: Tak. Wallet hilang.
Haris: Aiseh.... Takpe Eli.....Haris ade sesuatu yang 'keras' dan lebih 'enak' dari makanan kantin tu. Hehehe...
Eliana: Eh...nape Haris tutup langsir ni?! yang tutup pintu tu buat ape?!
Haris: Takut orang nampak. Kang Haris dapat susah!
Eliana: Haris dapat susah?! Eli tak paham lah.....eh nape datang dekat kat Eli ni ha?!
Haris: Haris takut orang lain nampak. Haris nak Eli je nampak! hehehe...
Eliana: Ape ni!! dah dah jangan kacau Eli!! (tutup mata)
Haris: Kalau Eli taknak bukak mata takpe, Eli bukak je mulut tu luas-luas. Pandai2lah Haris meneruskan agenda selanjutnya...
Eliana: Taknak! Taknak!
Haris: Ala bukak je lah mulut! Ni bukan sebarang tongkat tau hehhe 'tongkat sakti' Haris hahhahaha
Eliana: (menangis) Eli takmau Eli......
Dengan pantas Haris merodok tongkatnya kedalam mulut Eliana. Eliana dapat rasakan benda itu cukup keras dan sungguh luar biasa rasanya. Sedap.....







Haris: Ha sedap tak gula-gula tongkat tu? Ingat jangan sampai orang lain tau kang jeles pulak diorg Haris belanja Eli gula-gula ni! Mahal siot!
Eliana: Isk Isk Isk Yela Haris.....Thank You.....Isk Isk Isk

jangan blue kan otak korang oke :)

6 comments:

Aidi-Safuan said...

la, ape yang lucahnyer? gula2 jer kan?

akuanakpahang said...

Best citer awk buat suspen aje...

Meera said...

aidi : u mmg! pending ta abessss O_o
aku bkn anak phg: ehee.. saje2 :p

izni said...

kahkahkah..
mmg suspen...

Aidi-Safuan said...

hahaha...pending lagi ke? citer pasal gula2 kan? ape yang pending lagi nih? :P

Meera said...

wahhh! aidi..
mane ade lucah.
i ta ckp pon lucah xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...