Member Blog-ingg

Fb-ingg , do add me oke :)

Saturday, January 22, 2011

kenapa perlu hina agama lain?


i jumpa gambar ni dalam fb tadi. rasa mcm tak patot. ape motif dorang lakukan semua ni ek? na uji orang Islam ke? ish. i harap semua umat Islam tidak cepat melatah dengan semua ni. rilex oke. ni semua ujian dari Allah s.w.t. maybe dorang dengki kot. 

i cume tak paham. perlu ke dorang kutuk kutuk agama kita ni? ape yg dorang tak puas ati. da bangga sangat dgn agama masing masing, go on lah idop tu. kite tunggu akhirat nanti agama mane yg betol. teruk betol. mentang mentang kuasa besar. haihh!~ 

6 comments:

ooo cik eykin. said...

sukati dorangg je kan nak buat mcm ni. haishhhhh

D'LensaHolic said...

x patut btol..

Meera said...

@ cik eykin , tu la pasal. kalau ta ganggu agama laen mmg tak sah

Meera said...

@ lensaholic , mmg tak patot.

LiSa KhAiRuL said...

memang kurang ajar btol la...ish2....

Meera said...

agakla. dorang mmg suke cari psl.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...