Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Member Blog-ingg

Fb-ingg , do add me oke :)

Sunday, August 29, 2010

sayang kawan.

saya layan awak, ikut kehendak awak, tak tinggalkan awak, still kawan dengan awak walau apa pun awak da buat pada saya masa mula mula dulu semua sebab saya kesian kat awak. saya paham perasaan bila orang yg kita nak, kita tak dapat, saket sangat. sebab tu, saya tetap kat sisi awak dari dulu. walaupun saya terpaksa ingatkan awak banyak banyak kali saya sudah ada bf. bodohkan saya ni? kesian kan orang tak kena tempat. sepatutnya saya ikut cakap bf saya dulu, tinggalkan awak, jangan kesian kan awak. tapi bila saya fikir fikir balik, sebab kan kesian la saya dgn bf saya couple & happy sampai sekarang. sebab tu, saya ikutkan juga kesian saya tu. masa awal awal dulu, setiap kali saya cakap kita kawan macam biase, awak cakap awak tak bole. awak cakap, awak sanggop mati. awak salu ugut macam tu yang buat saya tak berani tinggal kan awak. saya takot awak buat betol betol, walaupun kawan saya kata saya bodoh percaya cakap awak. kalau jadi betol betol, saya tak bole idop happy lagi. kita bff. yeahh.. memang dari dulu kita bff. ade title laen ke sampai bile awak da sedar semua ni, bangun dari mimpi awak, awak nak kita kawan mcm biase? awak cakap kite tetap mcm biase even awak da sedar yang awak takan berharap ape ape dr saya lagi. memang dr dulu pon kita kawan kn? tapi kenapa cara layanan awak terhadap saya dah laen? yela. sebab awak da ta perlu kejar saya ke? awak cakap sebab awak kalah dengan bf saya. awak gagal rampas saya dari dia. memang, saya sayang die. sekali saya sayang orang, selagi orang tu sendiri tak suruh saya tinggalkan die, saya takan beralih arah. walau ape pon awak buat untuk saya, die hadir dalam idop saya dulu. dulu, awak tak kisah macam mane pon perangai saya. tapi kenapa skrg, awak cakap awak menyampah dengan saya? awak bosan dengan saya? bile awak da sedar, sayang awak tok saya terus hilang ehh? lelaki macam mane awak ni? senang senang minta saya teman awak & suruh saya pergi bile awak da ta perlu kan saya, bile awak da jemu da bosan da muak da jelik dengan perangai saya. saya minta putus kawan, awak tana. saya tak reti kawan dengan orang yg saket kan ati saya mcm awakla. walaupun sebagai seorang kawan. sekarang saya nak tahu kenape kawan kita sala kan saya. die cakap ni semua sala saya dari awal. APEHAL PULAK BODOH!!! sape suke sape? sape yang merayu rayu dekat sape? sape yang menangis? awak ke saya? saya hanya layan awak sebab saya ikut permintaan awak. saya tak rase awak ingat semua ni. mende ni semua jadi mase lepas first time kite hang out. mase awak cal saya berjam jam. awak cakap semua ni, awak menangis. awak nak amek risiko walaupun tahu saya ade bf. tapi, kalau awak nak tahu. awak tak kenal saya lagi. awak cakap awak kenal saya, tapi tak. saya cakap saya sayang awak. tapi, dalam sekelip mata je sayang tu bole hilang dan bertukar jadi benci. saya benci awak sebab awak buat saya macam patung yang tade perasaan. TERIMA KASIH la kawan.


kau buat jela pape, people come and go in my life. i am used to this situation :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...