Member Blog-ingg

Fb-ingg , do add me oke :)

Monday, May 16, 2011

bermonolog dengan si penyimbah asid

alahai manusia. 
kenapa kau buat orang macam ni?
supply asid murah sangat eah?
ke saje nak abeskan asid bertong tong kat rumah tu?
membazir kau tau tak main simbah simbah je asid tu ikut suka kau.
kat sape sape je kau suke. adoi~ 
ke orang orang yg kau simbah asid tu ade kaitan?
(baru berangan jadi detektif conan dgn wawa tadi, knon knon nak siasat persamaan mangsa simbah asid tu. manalah tau kan. haha)
tak pun, kau ade menuntut pape ilmu kot?
ilmu tu mewajibkan kau kena simbah asid kau beberapa org? (logik jugak)
kalau ye pun, kau pernah rase tak rase kena asid tu?
rasa macam baling baling salji ke?
agak agak la kalau bole ubah muka orang jadi camni.
kau tau tak yg kau takkan ke mana kalau kau buat kat orang yg tak bdosa pun dengan kau.
1 Malaysia ni dah bengang dgn kau tau tak.
aku harap bile kau kena t, orang simbah balik asid kau sebanyak mana yg kau da simbah kat orang.
baru kau tau BEST! ke ta..
benci kau! benci kau! benci kau!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...