Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Member Blog-ingg

Fb-ingg , do add me oke :)

Monday, May 16, 2011

saya gadis biasa

Maafkan saya kerana saya tak sesempurna dia :)

1) Saya tak ramah dengan orang tua. serious, i don't know what to talk with them. politik ke? isu semasa? drama? or FASHION? KATY PERRY? ehm.. SNSD? haihh~ memang tak tahu.

2) Saya tak reti berdikari. bukan tak reti, saya taknak berdikari. saya nak bergantung gantung dengan awak juga. boleh?

3) Saya takde lesen kereta, motor, lori, kapal terbang..semua saya takde. bukan je takde, saya tak reti pun. sedangkan bawa basikal pun saya gayat. lagi kan yg lain? tunggu saya ready oke.

4) Saya banyak problem T_T family, financial, kawan kawan, study, diri sendiri. semua tu awak kena biase kan kalau nak rapat dengan saya.

5) Saya tak pandai bergaya. hmm.. saya pakai je apa yg ada. kadang kadang sexy, kadang kadang selekeh, kadang kadang kemas, kadang kadang over and kadang kadang terlampau simple. malu tak kelua dating dgn saya?

6) Saya tak tahu how to make money, but good at spending it. sorry !

7) Saya kurus macam tulang. tak sedap pelok kan? saya tak tahu camne nak besarkan badan lagi. 

Dan yang paling penting, saya ni hanya gadis biasa je. masih study, belom ade mase depan. tak cantik. hidup susah. tak kenal erti kemesraan dengan parents. and just having some friends, boyfriends that come and go. Jangan sesekali compare saya dengan dia. mungkin dia sangat bertentangan dengan saya. tapi awak bole tengok background dia, dengan saya. sama ke? oke. that's all.

2 comments:

Suaida said...

aish/// sape lah 'die' tu?

Meera said...

hehe. random lah sue :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...